Musiikki elämän suola

 Minulle musiikki on erityisen tärkeää.Teen sitä itse.Musiikin tekoseni ei ole minulle ammatti,en ole sillä tavalla menestynyt koskaan mutta tuotan musiikkia ja teen sitä harrastukseksi.Nyt sain jo vähän rahaa musiikistani näillä viimeisillä vuosilta.Teostolta tuli vähän ja sitten streemauksista.Minulla ei ole ollut varaa promotoida itseäni joten harva tietää kuka olen edes.

Minä tein ennen kotikutoisia musiikkivideoitakin se oli oikeen hauskaa.Nolla budjetilla ihan vaan koneen kameralla tai tavallisella digikameralla.

Nyt olen juuri julkaisemassa pian uutta albumiani Ambient healing chakra meditations.Sen pitäisi ilmestyä 16.12.2022 biisit on kyllä jo kuultavissa soundcloudessa ja youtubessa.

Olen tehnyt viimevuosina vaan ambienttiä ja meditointi musiikkia.

Musiikki soveltuu rauhoittumiseen,meditointiin tai vaikka kun menee nukkumaan voi laittaa levyn pyörimään.Se on erittäin rauhoittavaa.

Meillä on nykyään myös bändi nimeltä Birdpath.Musiikkimme on avantgarde/noise/ambient osastoa

Minä soitan synaa ja kaverini soittaa kitaraa.Me improvisoimme kaikki biisimme.

Aijomme julkaista jotain ensivuoden puolella.

Kuunneltuin levy minulla on albumi Full moon,mikä on ambienttiä ja se on pakanallisia juhlapyhiä.Kun tein sen albumin en ajatellut että se saisi suosiota mutta sitä ihmiset kuuntelee eniten,minun musiikkia siltä albumilta on myös lisätty spotifyn soittolistoille.

Olen seikkaillut matkan varrella eri genreissä,Alternative rock,pop,expirimental rock,artrock,electronic,avantgarde,improvisation,ambient.

Jos kuuntelet minulta vaan yhden levyn et varmasti saa selkoa siitä mitä kaikkea olen säveltänyt.

Tämmöistä tällä hetkellä kuuluu,musiikki on kyllä elämän suola En tiedä mitä tekisin ilman musiikkia.

Joskus ihmiset kysyivät minulta että kannattaako julkaista albumeitä jos siitä ei mitään rahaa tule?No tietty kannattaa.Saat musan sitä kautta myös eri streemauspalveluihin ja niistä voi tulla rahaa kuten minäkin nyt sain,sitten myös musasi on ulkona ikuisesti ei tarvitse enää miettiä mihin sitä laittaisi.Myös säveltäjänä minua innostaa enemmän tehdä albumeita kun pelkkiä biisejä.Joskus mietin jo koko albumin teeman valmiiksi ennen kuin alan säveltämään.

Kyllä albumeita kannattaa tehdä vaikka nykypäivänä niitä harva ostaa.Se on kuin kirjoittaisi kirjan.On vähän tylsää julkaista sinkkuja sinkkujen perään,albumiin mielestäni kannattaa satsata.

Alla maistiainen tulevalta albumiltani:

Tässä on linkit minun tekeleihini ja instagramiin.Seuraa minua instassa jos haluat,käytän sitä aktiivisemmin kun facebookkia.https://linktr.ee/saarasutinen


Kommentit