Uusin albumini ja lisää on tulossa

 Julkasin tämän vuoden puolella albumin nimeltä Mystic Journey


Kyseessä on meditatiivista ja mystistä ambient musiikkia.

Olen tekemässä kokoajan lisää musiikkia ja lisää on tulossa.

Olen myös alkanut tienaamaan viimevuosina pikkurahoja musiikillani.Ihmiset ovat ostaneet biisejäni ja joitain albumeitakin.Jokaiselta levyltä olen myynyt jotakin.

Teostosta on tullut jotain kymppejä joka vuosi.Tuntuu ihan kivalta,olen ollut huono ja laiska markkinoimaan musiikkiani.Lähes aina jaan vaan niitä ilmaisia linkkejä,Mutta mikäli sinä haluat ostaa musiikkiani sitä voi ostaa amazon music storesta esimerkiksi ja joissain muissakin digitaalisissa palveluissa löytyy.

Ajattelin mystic journey albumilla että sitä voi käyttää meditoimiseen,nukahtamisen tukena,itsensä hoivaamiseen musiikin avulla mutta myös jos harjoittaa magiaa,eli noituutta jotkut magian harjoittajat tykkäävät laittaa musiikkia taustalle kun harjoittavat magiaa,tai jotain riittejä,joten musiikki soveltuu myös semmoiseen henkiseen harjoitukseen.

Tekosiini päsee käsiksi ja kuuntelemaan ja ostamaan esim täältä:https://linktr.ee/saarasutinen

Suora spotify linkki Mystic Journey albumiin:https://open.spotify.com/album/12YfMAZEdN6HeD5SCMmwG3


Minua ei muusikkona haittaa kauheasti jos en myy paljon.Mutta haluisin aina lisää yleisöä kuitenkin tekosille,niitähän voi kuunnella ilmaiseksikin.Se että niitä myy on plussaa ja helpottaa minun elämää kun saan vähän rahaakin.Koska kyllähän me taiteilijatkin ja. pienituloiset tarvitsemme rahaa.Ja sitten kuinka paljon oletetaan että kaikki on aina ilmaista.Lisää musiikkia on tulossa,olen ambientin maailmoissa.Jos et halua ostaa albumia pyydän kuitenkin että käy kuulemassa,voit ehkä pitääkkin siitä...:D

Jos pidät ambient musiikista käy tsekkaamassa uusin albumini Mystic Journey. 


Kommentit