Aamusivut ja aamupiirustus

 Olen aloittanut uuden prokkiksen nimeltä aamupiirustus.Minulla on pieni luonnosvihko johon päätin piirtää joka aamu yhden työn.Idean sain Julia Cameronin vinkistä aamusivuista.Aamusivut lisää luovuutta.

Aamusivut ovat semmoiset,että kirjoitetaan 3 a4 arkkia joka aamu jotakin tekstiä.Teksti saa olla täysin tajunnanvirtaa eikä ole mitään väliä mitä kirjoitat.Minä harjoittelin tätä joskus.Huomasin silloin kirjoittavani eniten unia.Tämä tekniikka avaa luovuutta,Sitä pitää jatkaa useita päiviä tai kuukausia.


Nyt on ollut viimeaikoina maalauksen ja piirustuksen suhteen hiljaista.Yritän saada itseni motivoitumaan uudestaan.Minulla on pari tilaustyötä myös mitä kaverit ovat tilanneet.

Aamupiirustus on motivoivaa ja huomaan heti että minulle alkaa tulla ideoita.Luovuutta lisäävää.

Kiasman suunnittelija myös teki niin kun katsoin hänen dokumenttiaan että hän maalasi akvarelleja joka aamu.Tämä tapa käynnistää päivän hyvin ja luovuus alkaa virtaamaan.

Tämmöisen työn tein tänä aamuna:




Käytän tussia ja puuvärejä.Sekä myös minulla on väritussit mihin en ole vielä koskenut.
En ole pitkään aikaan tehnyt tämmöisiä pieniä töitä,tämä on erittäin mukavaa vaihtelua.

Kommentit